رضا بهمن آبادی "دلم در پی اوست"

کاش میشد که بشود ... وای چه شود گر بشود

رضا بهمن آبادی "دلم در پی اوست"

کاش میشد که بشود ... وای چه شود گر بشود

رضا بهمن آبادی "دلم در پی اوست"

از صدای سخن عشق نشنیدم خوش تر یادگاری که در ان گنبد دوار بماند
دل در پی اوییست کز دل ما هیچ ندارد خبری

بایگانی
آخرین مطالب

تولدت مبارک

خیلی خوشحالم از اینکه تو به دنیا اومدی؛ تو

دنیا فهمید که تو انگار نیمه گمشدم‏ی تو

آورده دنیا یه دونه اون یه دونه پیش منه

خدا فرشته هاشو که نمی سپره دست همه

تو، نمی اومدی پیشم من عاشق کی می شدم

به خاطر اومدنت یه دنیا ممنون تو ام


  • رضا بهمن آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی